johnenpattyinindia.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over ons zelf en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze reislog!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

John en Patty

Reacties

Reacties

rachel kees en kimberly

Hou schatjes Ik wil jullie alvast een super vakantie toe wensen. Geniet er maar lekker van en we gaan jullie zeker volgen xxxxx

Fiona

Leuk! Leuk! Leuk! Ook ik ga jullie volgen en ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's! Nog heel veel plezier met de laatste voorbereidingen! Jullie zullen er vast erg naar uitkijken! Xx Fiona

Rob

Super leuk zeg! Ik ga jullie volgen hoor!

nelly

Wel spannend allemaal ik ga jullie zeker volgen ik hoop jullie nog even tezien op opa zijn verjaardag op zondag 25januarie .

Andrea

Ook ik ga jullie volgen Samen met opa en oma !????

Marja

Zo nu begint de Vacantie pas echt. Spannend hoor.

Alice en Jan

Goede reis, fijne vakantie. Zijn heel benieuwd naar jullie belevenissen.

Yvette en Martin

We wensen jullie een hele mooie tijd toe in India!!

Wim en Anke

Lieve John & Patty, nog heel wat uurtjes te gaan, maar de tijd gaat snel want je kunt je lekker vermaken in het vliegtuig van de Emirates. Ook wij zijn heel benieuwd naar de reis.

Wim&Anke

Mooie plaatjes, we zijn benieuwd naar nog meer foto's, want het ziet er wel heel mooi uit. Zitten jullie in mooie hotels?
Tot de volgende foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!