johnenpattyinindia.reismee.nl

De laatste voorbereidingen...

Vandaag hebben we onze visum opgehaald! Nu kan het echt beginnen..

We wisten dat het regelen van onze visum niet vanzelf zou gaan, maar gelukkig is het afstand doen van de Indiase nationaliteit (Patty) en het invullen van de juiste papieren allemaal in 1 keer goed gegaan. De visum moesten we persoonlijk aanvragen en ophalen in Den Haag. Alles wilden ze van ons weten, van gegevens van onze ouders tot ons banksaldo. En daarbij ook nog eens onze biometrische gegevens, o.a. vingerafdrukken. Maar vandaag mochten we onze visum dan ook echt ophalen.

Nu bijna alles geregeld is, op een paar inentingen na kunnen we er echt naar uitkijken om 14 februari te vertrekken. We vliegen met de airbus A-380 van de Emirates. We zijn erg benieuwd, omdat we van horen zeggen, dit een mooi vliegtuig moet zijn. We vliegen eerst naar Dubai en zullen hier overstappen om onze vlucht te hervatten naar Delhi. De totale vliegreis zal zo'n 10 uur duren.

We zullen reizen van noord naar zuid India met een aantal binnenlandse vluchten. Verder zal een chauffeur ons rondrijden, zodat we niet zelf door de drukte (lees chaos) van India hoeven.

Al met al hopen we dat we een geweldige reis tegemoet gaan!

karina Crispijn-platteel

Patty en John wat een super gaaf reis verslag. Zo leuk om mee te lezen en mee te leven. Prachtige foto's. Nog heel veel plezier en geniet samen van de verdere reis.

Leila

Geniet met elkaar en de indrukwekkende reis! Mooi om jullie verhalen te lezen en nu ook het beeld te hebben bij alles. Xx